فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

پنکه کوچک

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۴۶ ق.ظ | کیهان کیانی | ۱۷ نظر

پنکه کوچک یک پروژه ی کاملآ کاربردی هست این پنکه از یک آرمیچر، یک پروانه هواپیمای مدل و یک سوکت یو اس بی ساخته شده این پنکه به دو شاخ شارژر موبایل وصل می شه و حسابی در تابستان خنک می کنه برای همین حداقل باید در فاصله ی دو متری از خودتون نصبش کنید وگرنه خشکتون می کنه

مصرف برق آن بسیار ناچیزه

من برای مادر بزرگم هم یکی از این پنکه ها درست کردم که در تابستان تمام وقت تو برق بود و مادر بزرگم را خنک می کرد

نظرات  (۱۷)

  • عاطفه بنی نجار
  • وسیله جالبی هست امیدوارم روزی برسد که خودت از نزدیک کاربرد وسیله را نشان بدهی

  • عاطفه بنی نجار
  • پیروز و موفق باشی

    👏👏👏

  • سید مبین حسینی
  • پروژه ات خیلی عالیه اما اگه بتونی گسترشش بدی ( تعداد پره های پنکه و ...) بهتر میشه😉

  • زینب همایونی
  • چقدر کاربردی

    چقدر خوب.. مخصوصا الان که داریم به فصل گرما نزدیک میشیم! 

    یه چیزی درست کن برا زیر مقنعه باد بزنه خود به خود😁

    آفرین به این پسر با استعداد جالب بود

    عالی بود 

    این به کار همه به گمانم میاد، 

    چقدر خوب

     با پاوربانک هم کار میکنه؟

    ماشاالله چه کارهای خوبی سعادت بیشتر شما را ارزو میکنم

  • کتایون کیانی
  • درود کیهان جان برام درست کن یکی خیلی کارایی داره. خصوصن ک برق کمی مصرف میکنه 

  • روح الله ساول زاده
  • درود

    با توجه به فصل گرما این وسیله عالیه هست و کاربردی موفق باشید کیهان جان 

  • ناهید همایونی
  • آفرین به تو پسر خلاق❤️❤️❤️

  • زهرا همایونی
  • عالی خوش به حال مادر بزرگت👌

    بسیار عالی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی