فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

ماشین کنترلی بی سیم

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۰۵ ب.ظ | کیهان کیانی | ۶ نظر

دوستان عزیزم پس از ساختن یک ماشین کنترلی با سیم  برای اولین بار موفق شدم یک ماشین کنترلی بی سیم بسازم

این ماشین را دو ماه کار کردم تا تمام شد.

کنترل این ماشین از طریق اپلیکیشن موبایل و برد آردوینو هست

 

عکس بالا شاسی ماشین هست

راستی این ماشین با دو تا باطری ۶ ولت که با هم سری شده کار می کنه یعنی ۱۲ ولت و یک ولتسنج هم داره که میزان شارژ باطری را نشان می دهد.

 

تماشای ویدیو در آپارات:

https://aparat.com/v/egSu9

تماشای ویدیو در یوتیوب:

https://youtu.be/WEy0_xI1Ajc

نظرات  (۶)

  • کتایون کیانی
  • درود بر تو کیهان نابغه. به تو افتخار میکنم. امیدوارم همیشه سربلند و پیروز و سلامت باشی 

    بسیار بسیار عالی بود شما باعث افتخار ما هستید و چشم پدرو مادرتان روشن گل و قلب

  • مهدی کشانی
  • سلام عزیزم.امیدوارم موفق و پیروز باشید.وبلاگت عالیه

  • ناهید همایونی
  • عجب چیز خفنی ساختی. آفرین بسیار خلاقانه اس👌👌👌👌

    خیلی عالیه

    آفرین

    باعث افتخاره،امیدوارم همیشه موفق باشی

    آفرین آقا کیهان،انشالله همیشه در مسیر رشد و تعالی قدم برداری.‌.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی