فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

چراغ خواب اتوماتیک

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۳۶ ب.ظ | کیهان کیانی | ۵۰ نظر

 

چراغ خواب اتوماتیک
این چراغ خواب با تاریکی هوا و خاموش شدن چراغ ها به طور خودکار روشن می شود.

مشاهده ویدیو در آپارات

 

نظرات  (۵۰)

سلام من یه دونه از این سفارش دادم خیلی خوبه

  • عاطفه بنی نجار
  • آفرین برتو بسیار عالی هست

    ایده بسیار خوب و عالی بود.

    همچنین این امکان برای همه افراد پیش میاد که بتونن چراغ خواب داشته باشد

    🤩

  • ناهید همایونی
  • کیهان جان خیلی خوشم اومد از پروژه ات امیدوارم موفق باشی. 

    من سفارش دادم عاایه عالییییی

    به درد بخور ترین چیز

    سلام کیهان جان عالیه واقعا وسایل کاربردی قشنگی ساختی امیدوارم موفق شی

  • امیر مسعود پروانیان
  • محصول بسیار کاربردی ای هست و می‌تونه در ابعاد و اندازه های مختلف هم ساخته و عرضه بشه.

    بسیار عالی و کاربردی هست درود بر شما نوجوان پویا و خلاق،موفق باشین

    هزاران افرین👏

  • نرگس جهانگیری
  • خیلی خوب و کاربردیه

    کره ی زمینی که با استفاده از دوربین ها نمایش داده می شود و فقط با استفاده از دوربین ها می شود آن را تاب داد یا چرخاند واسم این کره کره ی الکترونیک مغناطیس نام دارد 

    با سلام افرین  لذت بردم کارهاتون فراتر از کار دانش آموز بود 👏👏👏

    عالین کاراتتت خعلیی خوبه

    عالیی باریکلااا

    بسیار عالی پسرم موفق باشی 

  • سید مبین حسینی
  • سلام کیهان جان ، طراحی و خروجی ایده ات عالیه به امید ساخت نوآوری های بیشتر❤️👏

    عالیههه افرین :)

    درود بر کیهان و همچنین استاد کیانی عزیز، آفرین کیهان جان، کارت درسته، ادامه بده ....

    افرین چه چیز عالییى ساختى🤩

    درود بر کیهان جان و تبریک به پدر گرامی اش جناب کیان کیانی. برقرار باشید.

    به به چه پسر خلاقی باریکلا👏👏👏👏👏

    خوب بود 

     

  • کتایون کیانی
  • بسیار عالی و زیبا و کاربردی برای راهرو و شب ها ک چراغ ها خاموشه 

    بسیار عالی ! کاربردی و مفید!  آفرین بر پسر گل و با استعداد

    بسیار عالی کیهان عزیز همیشه موفق باشی

    کیهان جان بسیار فعالیت خوب با کاربرد فراوان و مفید انجام دادی. برایت ارزوی موفقیت و پیشرفت دارم.  

    موفق باشی.

  • زینب همایونی
  • آفرین به تو پسر خلاق و باهوش

    آفرین به تو نوجوان خلاق 

    منم میخوام سفارش بدم اگر قبول میکنید. ممنوو

    آفرین بر تلاش وپشتکارت

    درود بر شما بسیار کارتون عالیه

    👌👍👏👏👏❤

  • امیرعلی احمدی
  • عالیه واقعا عالیه ایده ی بسیار جالب و خلاقانه ای هست امیدوارم موفق باشی کیهان جان

    عععععااااااللللیییی👏👏👏👏👏👏

    عالییییییه . آفرین بهت خیلی خوبه . یه ایده خلاقانه . همین جوری ادامه بده پسر خلاق 

    عالی بود آفرین

    آینده درخشانی برایت آرزومندم

    ماشالله ایده کم نمیاری😊 کاش توضیح بدی که ایده ها چطوری به مغزت خطور میکنه و این همه انگیزه از کجا میاد .

    سلا خسته نباشی یه بحثی میتونه ایجاد کنه این پروژه اینه که شما میتونی از چراغ قویتری استفاده کنی که سطح نور رسانیش بیشتر باشه و به جای تبدیل یواس‌بی از دوشاخه هایی که به پریز برق وصل میشه استفاده کنی تا کاربردش بیشتر بشه اما از بخش اتوماتیکش خوشم اومد و طرح زیبایی بود وبا در نظر گرفتن بحث من میتونی بهتر و بیشتر کاربردیش بکنی 

    موفق باشی⚘

  • صابر رشتاک
  • باسلام کیهان خان عزیز من فکر کردم شما دانشجو  هستیید درود بر شما  و پدر بزرگوار دوست قدیمی من

    اگر اطلاعات در مورد چاپ  و رنگرزی  در منزل  خواستیی بهمراه مواد لازم اطلاع بدهید

    افرین بر شما سازنده ایران نوین انشاالاه

     صابر رشتاک  09131142620       saberrashtak@yahoo.com

    aaaaali

     

    چه ایده ی جالبی👌👌👌 واقعا کاربردیه

  • گلنوش لطفی
  • میشه طرح خاصی بهش داد؟ مثلا به شکل یه گوی باشه. اینجوری خیلی خاص و پرطرفدار تر میشه😍 فکرکنید طرح گوی، طوفان های روی سیاره مشتری باشه!

  • فرشته همایونی
  • چه کاربردی و خوب🌷

    سلام

    من یه دونه از این چراغ خوابها از کیهان هدیه گرفتم و بسیار راضی هستم. با خودم بردم آمریکا و توی اتاق خواب نصب کردم. خیلی کاربردی هست. 

    کیهان عزیز ممنونم بابت هدیه خوبت. 

  • روح الله ساول زاده
  • درود 

    کیهان جان، بسیار عالی واقعا شما بسیار با استعداد هستید،پشت کار شما قابل ستایش هست،موفق و پیروز و سلامت باشید 

  • زهرا همایونی
  • آفرین دانش آموز خلاق👌👌

    آفرین بر دانشمند نوجوان،اقا کیهان عزیز...

    اینکه دست سازه واقعا جای تشویق داره

    آفرین به پشتکار و همت بلندت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی