فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

معرفی کلاس آردوینو آرسا

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۵۳ ب.ظ | کیهان کیانی | ۹ نظر

درود دوستان من
پس از چند سال که دنبال یک کلاس آردوینو می گشتم به طور اتفاقی وقتی با پدرم رفته بودیم خیابان طالقانی قطعات الکترونیک بخریم از طریق شاگردان موسسه آرسا با این مرکز آموزش آشنا شدیم.

تا الان سه جلسه رفته ام و خیلی راضی ام از هر نظر عالیه

راستی یادم رفت بگم آردوینو یک برد یا بردهای الکترونیک هست که قابل برنانه نویسی هست و پروژه های زیادی میشه با آن انجام داد.

چون زیاد از من یا پدرم درباره ی کلاس الکترونیک پرسیدید به فکرمون رسید این کلاس را به شما معرفی کنیم.

اگر شما هم مثل من به الکترونیک و برنامه نویسی علاقه دارید با تلفن های زیر تماس بگیرید و بروید ثبت نام کنید.

برای آشنایی بیشتر آردوینو را در گوگل جستجو کنید و  یا این لینک را باز کنید و بخونید. اگر هم سوال داشتید بالای همین نوشته بر روی "نظر" بزنید و سوالتون را بپرسید جواب میدم


خانم مهندس اسماعیلی
09133004110

آقای مهندس جمشیدی
09130164461

 

نظرات  (۹)

پیروز باشی کیهان

سپاس

 

  • زینب همایونی
  • ممنون کیهان جان به خاطر توضیحات مفیدی که ارائه دادی

    مرسی از معرفی 

    آفرین کیهان عزیز که از الان اینطور هدفمند علاقه‌ات را دنبال میکنی و یافته‌هایت را با دیگران به اشتراک میگذاری و آفرین به پدرت که راه را به تو نشون داده است

    کیهان جان امیدوارم همیشه بدرخشی و شاد باشی🌹

    42856

    آفرین کیهان جان ،مطمئنم در این مسیر ،آینده بسیار درخشانی خواهی داشت.

    آفرین کیهان جان ،مطمئنم در این مسیر ،آینده بسیار درخشانی خواهی داشت.

    با سلام کیهان جان عزیز دانشمند آینده سلامت و موفق باشید  صابر رشتاک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی