فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

روشنایی پنکه

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۳۸ ب.ظ | کیهان کیانی | ۶ نظر

 

سلام دوستان من

این که می بینید برای مواقع خاموشی ساختم هم پنکه است و هم روشنایی

دو تا آرمیچر ۱۲ ولت داره و چهار ردیف ال ای دی پر نور

با یک باتری سربی ۱۲ ولت

ولت سنج هم براش گذاشتم تا ولتاژ باتری را نشان بده

نظرات  (۶)

افرین👏👏👏خیلی عالیه

عالی

آفرین بر دانشمند نوجوان ما،آفرین آقا کیهان...

سلام بسیار عالی همیشه موفق وپیروز باشید

 

  • کتایون کیانی
  • کیهان جون امیدوارم گام به گام به سمت قله های ترقی بری و شاهد این صعود باشیم 

    آفرین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی