فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

ماشین بادی

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۵۴ ب.ظ | کیهان کیانی | ۱۸ نظر

 

دوستان این ماشین به وسیله ی یک پروانه که به موتور هوادکوپتر وصل شده کار می کند که به دلیل سبکی بسیار سریع و چابک است

مشاهده ویدیو در آپارات

نظرات  (۱۸)

جالب بود

  • عاطفه بنی نجار
  • امیدوارم در آینده نزدیک کاربردی این وسیله را برای همگان بسازی

    Wowowowo😎

    خیلی خوبه که کسی بتونه همچین چیزی بسازه 

    همچنین برای کسایی که یک کوات کوپتر بسیار خوب و ساده میخوان عالیه.

    🚁🚁😄 

    عالی

    چه جالب

  • زینب همایونی
  • این عالیه

    خیلی جالب بود دمت گرم 

    سلام. خیلی خوبه. موفق باشی

  • عالیاتنا ملک پور
  • خوب بود

    خیلی خوبه امیدوارم یکی بزرگشو روزی بسازی

    آفرین 

    فکر کن همین طور ادامه بدی چی میشه! واقعا افتخار آفرینی 👏🏻👏🏻👏🏻

    چه جالب. خیلی خوبه.

  • کتایون کیانی
  • خیلی خوبه ،چقدر قشنگه 

  • روح الله ساول زاده
  • درود 

    آفرین به این همه نبوغ و هنر ، کیهان جان ، قطعا شما آینده درخشانی دارید و امیدوارم که همینطور با پشت کار و پیروز باشید.

  • زهرا همایونی
  • برای یه دانش آموز عالیه👌👌

    آفرین بر آقا کیهان،که نشان از پدر دانشمند،مهندس کیانی عزیز دارد...

    خیلی خوبه. به امید موفقیت های روز افزون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی