فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

ماشین کنترلی بی سیم ۲

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۲:۱۸ ب.ظ | کیهان کیانی | ۳ نظر

 

درود دوستان من

این ماشین کنترلی از نظر الکترونیکی مثل ماشین قبلی هست ولی از نظر ساختار با قبلی فرق دارد و برای این ساخته شده که از هر مانعی بالا برود

اگر چه به منظور خودم رسیدم اما دو تا اشکال دارد

یکی به دلیل وزن زیاد کاغذ روی مقوای ماکت سازی کنده می شود پدرم می گوید باید از کارتن پلاست برای ساخت این ماشین استفاده کرده باشم که محکمتر است و دوم این که باز به علت وزن زیاد چرخ دنده های گیریبوکس را خراب می کند یعنی این نوع موتور و گیریبوکس هم برای این ماشین مناسب نیست.

این ماشین چابکی ماشین قبلی را هم نداشت ولی از ه مانع و سطح شیب داری بالا می رفت

عکس های دیگر این ماشین را ببینید

 

نظرات  (۳)

چقدر خلاق👌

آفرین به شما...

خیلی جالبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی