فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

روشنایی پر نور

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۹:۳۱ ب.ظ | کیهان کیانی | ۳ نظر

سلام دوستان

این بار یک چراغ روشنایی پر نور ساختم

 برای این روشنایی یک باتری ۱۲ ولت موتور سیکلت استفاده کردم با چند ردیف چراغ های ال ای دی نواری، یک ولت متر هم براش گذاشتم تا مقدار شارژ را نشان بده.

خیلی خیلی پر نور هست یک اتاق را کاملآ روشن می کنه

هم برای مواقع برق رفتن خوبه هم برای پیک نیک.

مدتها هم با یک بار شارژ کامل کار می کنه

 

  • کیهان کیانی

نظرات  (۳)

  • ناهید همایونی
  • خیلی کاربردیه. آفرین به خصوص برای شرایطی که امسال پیش اومد که برق میرفت. 👌👌👌

    آفرین پسر خلاق

    خیلی عالیه دوست خوبم بهت افتخار می کنم

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی