فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

هدایت سنج(کنداکتومتر)

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷ ب.ظ | کیهان کیانی | ۲ نظر

 

درود دوستان

من و پدرم با هم یک دستگاه هدایت سنج ساختیم

این دستگاه برای اندازه گیری غلظت محلول ها به کار می رود

هرچقدر غلظت نمک بیشتر باشد ولتاژ بیشتری را نشان می دهد.

در عکس بالا

شماره ۱ خارج از محلول

شماره ۲ آب مقطر

شماره ۳ آب شهر

شماره ۴ آب نمک

را نشان می دهد

  • کیهان کیانی

نظرات  (۲)

جالبه ترکیب دو رشته با هم یکی از کارایی که الان در دنیا بسیار در حال انجامه

آفرین به تو پسر با استعداد. اگر بتوانی در آینده تجاری سازی اش کنی هم خیلی خوب است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی