فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

ماشین جنگی

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۴۱ ب.ظ | کیهان کیانی | ۸ نظر

 

درود بچه ها این ماشین جنگی من هست برای دیدن ویدیو این ماشین اینجا را کلیک کنید

نظرات  (۸)

  • عاطفه بنی نجار
  • پیروز و موفق باشی

    بسیار عالی

    کیهان جان آفرین بسیار کار بزرگی انجام داده ای من تو افتخار می کنم اما اگر تیغه بصورت افقی می گذاشتی بهتر بود آسیب بیشتری به ماشین حریف وارد می کرد انشالله موفق باشی

  • زینب همایونی
  • کاش به پسر منم یاد بدی

    آفرین بسیار عالی

    عالی.دانشمند آینده

  • کتایون کیانی
  • بسیار زیبا و عالی. موفق باشی 

    آفرین پسر خلاق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی