فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

آب اکسیژنه

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۰ ب.ظ | کیهان کیانی | ۶ نظر

اب اکسیژنه یا هیدروژن پر اکسید(H2O2) یکی دیگر از مواد گندزدا است که برای ضدعفونی سطوح به کار می رود

مزیت آب اکسیژنه این است که بر خلاف آبژاول که گاز خطرناک کلر آزاد می کند آب اکسیژنه گاز اکسیژن آزاد می کند که سمی نیست و برعکس مفید است.

برای ضدعفونی سطوح آب اکسیژنه ی نیم درصد کفایت می کند برای این منظور می توانید یک ته استکان آب اکسیژنه ی ۳۵٪ را با آب به حجم یک لیتر برسانید و در اسپری بریزید و بر روی سطوح بپاشید.

در مورد رقیق کردن آب اکسیژنه باید دقت کنید به دست نریزد زیرا سوزاننده است و یوست دست را مانند کاغذ سپید می کند

اگر این اتفاق افتاد نترسید و دست خود را زیر شیر آب بگیریدو بشویید

 

با زدن بر روی این لینک می توانید کاربردهای آب اکسیژنه در خانه را ببینید

نظرات  (۶)

  • عاطفه بنی نجار
  • پیروز و موفق باشی

    بسیار مفید و عالی ممنونم👏

    عالی بود عزیزم❤️❤️موفقیتت آرزوی ماست

    سلام. خیلی مطلبتون مفید بود. براتون آرزوی موفقیت دارم

    عالی بودخسته نباشید

    عالی بود 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی