فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

الکل فشان اتوماتیک

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۶:۱۸ ب.ظ | کیهان کیانی | ۸ نظر

 

بچه ها این الکل فشان اتوماتیک خیلی به درد می خورده برای جزییات بیشتر این ویدیو را ببینید

نظرات  (۸)

  • عاطفه بنی نجار
  • پیروز و موفق باشی

    عالی

  • زینب همایونی
  • چه ایده خوبی

  • ناهید همایونی
  • کیهان جان الکل افشانت هم خیلی عالیه و کاربردی. 

  • علی اصغرجعفری
  • آفرین پسر گلم خیلی عالی امیدوارم همچنان در ساخت مدل و پروژه های جدید موفق باشید.به شما افتخار میکنم

  • فرشته همایونی
  • درود بر کیهان عزیز ، پسر خلاق و توانا🌷

    مرحبا دانشمند کوچک

    👌👌بسیار عالی نابغه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی