فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

پروژه های جابر ابن حیان

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۲۳ ب.ظ | کیهان کیانی | ۱۱ نظر

دوستان عزیزم من امسال با سه طرح در طرح جابر ابن حیان شرکت کردم

آبنما-چراغ خواب اتوماتیک-پنکه حرارتی

عکس های این سه طرح را در زیر می گذارم و همچنین می تونید توضیحات کامل را در این ویدیو ببینید. امیدوارم خدا کمکم کنه و طرح های من پذیرفته بشود.

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۱۱)

  • عاطفه بنی نجار
  • پیروز و موفق باشی

    درود👏

    تلاشت قابل تحسینه آفرین پسر عالیه 

    چراغ خواب اتوماتیک و پنکه خیلی ایده های خوبین عالییییی❤️💙کیف کردم

  • زینب همایونی
  • پشتکارت قابل تحسینه 

    👌موفق باشی دانشمند کوچک

  • ناهید همایونی
  • کیهان جان آفرین طرح هات را دیدم خیلی عالی بود. 👌👌

  • شهره عبدیزدان
  • پسر توانمند چه عالی 

    ایده جالبی بود 

    موفق باشی برای ساختن ایران

     

  • زهرا همایونی
  • آفرین بر این همه خلاقیت و پشتکار👌👌

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی