فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

کامپیوتر ارزان و کار آمد با رسپبری پای

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۴۶ ب.ظ | کیهان کیانی | ۱۰ نظر

 

بچه ها رسپبری پای یک برد الکترونیک کوچک هست که توسط بنیاد رسپبری پای ساخته و در اختیار مردم دنیا با قیمت بسیار پایین قرار داده می شود

با رسپبری پای خیلی پروژه ها می تونید انجام بدهید اما ابتدایی ترین پروژه ای که می تونید با آن انجام بدید ساخت یک کامپیوتر ارزان و کارآمد هست.

اگر علاقه مند شدید مطالب بیشتر را با باز کردن این لینک بخوانید

 

 

نظرات  (۱۰)

  • عاطفه بنی نجار
  • پیروز و موفق باشی

  • ناهید همایونی
  • رسپری پای که کیهان استفاده میکنه کامپیوتر بسیار کاربردی و اقتصادیه من از این مطلب بسیار استفاده کردم. 

    بسیار عالی و کارامد

    آفرین به این همه خلاقیت بسیار جالب و کاربردی 

    کامپیوتر رسپری پای یکی از جالب ترین و مقتصدترین کاربرد کامپیوتری هست. ممنون که این تکنولوژی جدید را در به اطلاع همگی میرسانی. 

  • شهره عبدیزدان
  • بسیار عالی 

    عالی هست واقعا مناسب درمیاد✌🏻

    بسیار عالی

    موفق و مؤید باشی مبتکر

  • زهرا شعبانی
  • بسیار عالی بود 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی