فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

دبیرستان شهید احسانی اصفهان متوسطه اول

فعالیت های کیهان کیانی

بچه های ایران، من کیهان کیانی هستم کلاس هفتم دبیرستان شهید احسانی اصفهان این وبلاگ را برای فعالیت های الکترونیک و پژوهش های خودم ساخته ام هست
من عاشق پروژه های کاربردی الکترونیک هستم. دوست دارم چیزهایی که می سازم همه استفاده کنند.

پاوربانک خورشیدی

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۳۷ ق.ظ | کیهان کیانی | ۱۶ نظر

دوستان عزیزم این یک پاور بانک هست که من درست کردم

مزیت این پاور بانک این هست که برای شارژ آن علاوه بر برق می توانید از نور خورشید هم استفاده کنید. تصور کنید در جایی باشید که برق نباشد با استفاده از این پاور بانک می تونید گوشی خودتون و دیگران را شارژ کنید بدون این که نگران تمام شدن شارژ آن باشید چون خودش با استفاده از نور خورشید شارژ می شود

نظرات  (۱۶)

به صرفه و عالی

عالی پسر آفرین موفق باشی

آفرین چه ایده جالبی👏👏👏

  • زینب همایونی
  • آفرین پسر خلاق

    آرزوی موفقیت دارم براتون

    آفرین جالب بود 

    بسیار خوب و کاربردی

    عالی منتظر تولیدش هستم‌👏🏻👏🏻

    پیشرفت تو آرزوی ماست

  • کتایون کیانی
  • عالیه کیهان جان. عالییییییی

    انشاله به تولید برسه

    موفق باشید

  • روح الله ساول زاده
  • درود 

    با توجه به جایگزینی امروزی  پنل های خورشیدی و استفاده گسترده از این انرژی پاک ، استفاده از این انرژی را کاملا به صورت زیرکانه در این وسیله برقی اضافه کردید ، احسنت بر شما کیهان جان موفق و پیروز و سلامت باشید. 

    بسیار عالی

  • زهرا همایونی
  • چه جذاب👌

    آفرین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی